Betsafe ja GODSENT yhteistyöhön

Jos aiemmin mm. suomalainen ENCE on ollut yhteistyössä vedonlyöntioperaattoreiden kanssa ja tavallaan on yhä Veikkauksen kanssa, niin GODSENT on tehnyt vastaavan sopimuksen Betsafen kanssa. Betsafelle vastaavasti sopimus on esimerkki siitä, että operaattori näkee e-Urheilun eli Esports-toimialueen kasvavan jatkossakin.

Betsafe on Betsson Groupin yritys ja se teki nyt kolmen vuoden sopimuksen GODSENT tiimin kanssa, joka on keskittynyt nykään lähinnä CS:GO pelin pelaamiseen. GODSENT on ollut viime aikoina erilaisten huhujen keskipisteenä ja välillä oli jo ilmoilla mahdollisuus koko tiimin hajottamiselle, mutta nyt nämä huhut ovat vaiennettu.

Sopimus tarkoittaa että Betsafe on GODSENTin ainoa vedonlyöntipartneri. Ja vaikka GODSENT pelaa myös LoL ja Dota2 liigoissa, on Betssonin focys CS:GO turnauksissa ja GODSENTin kautta näkyminen tässä genressä.

Sopimus sisältää luonnollisesti brändi näkyvyyttä, rahaa, sekä läheistä yhteistyötä tulevaisuudessa mm. sosiaalisessa mediassa. Sopimus on tehty GRID Esportsin kautta ja se tarkoittaa, että GODSENT ja GRID tuottavat erilaista sisältöä tulevista otteluista osana sopimusta.

Betsson Groupin Ruotsin markkinointipäällikkö Kim Ekelung kertoo että he ovat huomanneet e-urheilun kasvun ja potentiaalin parin jo edellisen vuoden aikana, ja tämän vuoden 2020 vain vankistaneen e-urheilun asemaa.

GODSENTin pomo Ludwig Sandgren vastaavasti kertoo, että organisaatiot valitsei Betsafen, koska se on yksi sporttisimmista alan brändeistä. Sandgrenin mielestä e-urheilulla on vielä paljon tekemistä ja kehittämistä ja tällä sopimuksella on hyvät mahdollisuudet viedä noita kehitysideoita ja aihioita ettenpäin.

Sandgren kertoi lisäksi, että Betsafe tulee olemaan GODSENTin CS:GO tiimille tärkeä strateginen partneri viemään joukkue aivan maailman kärkijoukkueeksi

Lisäksi kuultiin myös suomalaisten kommentteja:

Esports on kasvanut valtavasti parin viime vuoden aikana, ja maailmanlaajuinen pandemia on sementoinut esportsin osaksi laajaa yleisöä houkuttelevaa urheilukenttää. Kun kaikki suuret urheilusarjat ja tapahtumat lykättiin kevään aikana tuonnemmas, esportsiin kiinnitettiin enemmän huomiota, mikä lisäsi sen tunnettavuutta, toteaa Betsson-konsernin Suomen markkinointipäällikkö Ville Kormilainen.

Vastaa