Gaming Innovation Group (GiG) sai pienennettyä tappioitaan vuoden 2020 aikana nostamalla liikevaihtoaan edellisestä vuodesta 34,8% joka tuli osittain myös B2C osuuden myynnistä.
GiG liikevaihto oli nyt 63 miljoonaa euroa, kun se 2019 oli 44,1 miljoonaa euroa. GiG ei julkaissut kovin tarkasti, sitä miten yritys suoriutui vuodesta mutta toimitusjohtaja Richard Brown kertoi yrityksen saavuttaneen merkittäviä etappeja matkallaan, missä tavoitteena on tulla johtava B2C alusta toimittaja iGaming alalla.
Vuoden 2020 huippukohtia oli mm. uuden nettikasinobrändi SkyCity Maltan avaaminen, joka on osa Uuden Seelannin SkyCity Entertainmetnt Groupia. Tämän lisäksi GiG allekirjoitti useampia alustatoimituksia vastaavanlaisesti läpi vuoden, jotka auttoivat yritystä saavuttamaan liikevaihdon kasvun.
Brown kertoo myös odottavansa mielenkiinnolla tätä vuotta, joka on ensimmäienn täysin B2B GiG-vuosi.
GiG koko vuoden tulos jäi lopulta noin 8,7 miljoonaa euroa tappiolla, verrattuna vuoden 2019 24,1 miljoonaan euron tappion ja veroja maksettiin tuloveroina 323 000 euroa. GiG omistukseen kuuluivat mm. RRizk, Guts, Kaboo ja Thrills jotka siis myytiin Betssonille huhtikuussa 33 miljoonalla eurolla.
GiG urheiluvedonlyöntialustalle oli viisi brndiä vuoden 2020 lopulla, ja neljä lisää on tulossa nyt 2021.